درباره خانه هوشمند آلفا چه می دانید؟

خانه هوشمند آلفا از دیروز تا امروز

خانه هوشمند آلفا، نامی آشنا که از بدو پیدایش خود از سال 1388 به عنوان یکی از مبتکران و پرچـــم داران پیاده سـازی سیستــم های هوشمنــد شناخته می شود. این شرکت با اولویت قراردادن پژوهش در امـــوری همچون فروش و اجــرای پروژه های متعدد، ضمن بالا بردن سهــم خود در تولید تکنولوژی جدید، پژوهش را در خدمت تولیـد و بازرگانی تلقی کرده و در این مدت بر آن بوده تا با بهره منـــدی از فنــاوری های روز دنیـــا و با تلاش، پشتــکار و خلاقیت؛ خدمـــات و محصولاتی کارآمد و در بالاترین سطح کیفیت، تولید و ارائه نماید.

علاوه بر این، حمایت و رضایت مشتریان و مصرف کنندگان عزیز مهمترین ابزار رشد برند آلفـا در این سال‌ها بوده است. همچنین کسب دو استاندارد بین المللی ISO9001 و ISO 10004 خود گویای اهتمام این مجموعه در جلب رضایت مشتریان گرامی است.

ماموریت خانه هوشمند آلفا

  • ما میخواستیم در آلفا با متخصصین با انگیزه و مستعد همکاری کنیم تا محصولاتی بسازیم که زندگی مردم را آسان تر، هوشمند تر و شادتر کند .
  • ما میخواستیم  به یک تامین کننده پیشرو در سیستم های هوشمند در بازار جهانی تبدیل شویم. چون می خواستیم محصولی را تولید کنیم که از هر لحاظ بهترین انتخاب باشد.
  • ما میخواستیم نیازهای مشتری خود را بشناسیم تا شهامت ایجاد استانداردها و تعریف مجدد ایده های قدیمی و تفسیر مجدد آنها به روش خود را داشته باشیم.

و سرانجام ما طی سال‌ها تلاش توانستیم:

              • از یک جمع کوچک دو نفره به یک گروه بزرگ مهندسی با بیش از 60 نفر عضو دائم مبدل شویم.

              • در هوشمندسازی واحدهای مسکونی، اداری و تجاری، جزء پیشتازان این عرصه باشیم.

              • از جمله معدود شرکت‌ها در ایجاد واحد R&D باشیم.

              • شش واحد مجزا برای طراحی، مونتاژ، بسته بندی، تحقیق و توسعه، نصب تجهیزات و پشتیبانی، و نیز بازرگانی راه‌‌ اندازی کنیم.

              • با تکیه بر دانش متخصصین ایرانی، موفق به تولید کالاهایی با کیفیت بسیار بالا شویم.

              • با اعطای چندین نمایندگی معتبر و فعال در سراسر کشور، موفق به گسترش خدمات خود شویم.

              • اجرای سیستم هوشمند در بیش از 2000 واحد ساختمانی را در سابقه‌ی کاری خود به ثبت برسانیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

.


 

خانه هوشمند آلفا در یک نگاه

ما باور داریم که ساده زیباست و فقط زمانی می شود از یک مفهوم پیچیده، توضیحـی سـاده و

قابل درک ارائه داد، که کامـلا  آن را شناختـه باشیـم  و با جزییـات زوایای طراحـی آن در مراحـل

مختلف از سـاخت تا اجـــرا آشنایـی داشته باشیم.

این دقیقا همان وضعیتــی است که ما در خانه هوشمنـد آلفـا برای خودمان به وجود آورده ایم.

 

در ادامه از شما دعوت می کنیم تا با دپارتمان های خانه هوشمند آلفا آشنا شوید.

مدیران ارشد  (حسین نسیم فر- پیروز نسیم فر– پویان نسیم فر)

هدف ما خلق تجربه ای رویایی از حضور در یک خانه هوشمند است. افتخار ما طراحی سیستم هوشمنـــــدی ایرانی،

مبتنی بر الگو ها و استاندارد های جهانیست و در طی این سال ها همواره تلاش خود را معطوف بر، ارائه  بهتــــرین و

حرفه ای ترین خدمات نموده ایم. همراهی مجموعه ای از افراد خلاق و پویا، در انجام این هدف ما را یاری نموده است.

آشنایی با دپارتمان های مختلف آلفا

واحد تولید و مونتاژ

حوزه کاری صنایع الکترونیک آلفا، تکنولوژی های High-Tech است. این حوزه ویژگی های خاصی دارد از جمله اینکه سرعت تحول در این حوزه بسیار بالاست و گاهی عمر یک تکنولوژی یا فناوری به یکسال هم نمی رسد. در واقع برای فعالان تجاری این حوزه ساخت و تولید قطعات و تجهیزات الکترونیکی با قابلیت های مورد نیاز یک امر ضروری است.

در واحد تولید و مونتاژ آلفا ابتدا بردها و ماژول های الکترونیکی توسط خط های مجزا تولید شده و سپس چندین مرحله تست و آزمایش را سپری نموده و در انتها به همراه سایر اقلام و قطعات مربوط به محصولات نظیر باکس ها و فریم ها و شیشه ها و… طی مراحل مختلف و از پیش برنامه ریزی شده مونتاژ می گردند.

واحد لجستیک و انبار محصول

یکی از مهمترین قسمت های هر واحد اقتصادی، بخش آماد یا لجستیک (logistics) می باشد. آماد یا لجستیک یعنی مدیریت تامین انواه کالاها و قطعات مورد نیاز برای تولید. در واقع لجستیک شامل یکپارچه سازی اطلاعات حمل و نقل، موجودی کالا، انبارداری و جا به جایی کالا است. زهم توانمندی ها و فعالیت های این واحد در هلدینگ آلفابه شرح زیر است:

  • شناسایی تامین کنندگان (Supplier) قطعات الکترونیکی
  • اطمینان از تطبیق کالا با درخواست واحد های مربوطه آلفا
  • دریافت مواد و قطعات از تامین کنندگان و انتقال آنها به درون سازمان (انبار)
  • کنترل و برنامه ریزی جهت رسیدگی به وضعیت کالاهای معیوب، نمونه ها و برگشتی ها
  • دریافت تولیدات شرکت به صورت بسته بندی شده و طبقه بندی آن جهت ارسال به دفاتر نمایندگی

واحد بازرگانی

واحد بازرگانی آلفا از دو بخش مستقل تشکیل شده است:

  • بخش فروش حضوری (Offline marketing)
  • بخش توسعه بازار

واحد فروش حضوری پس از اطلاع از خواسته ها و سلایق مشتری و پس از توضیح امکانات و قابلیت های محصولات آلفا، به کمک واحدهای فمی و مهندسی، data sheet پیشنهاد فنی و مالی خود را به مشتری ارائه می نماید.

برخی از مهمترین وظایف واحد فروش حضوری عبارتند از :

  • شناسایی و پایش بازار هدف
  • تطبیق محصولات و توانمندی های محصولات آلفا با سلایق مشتری ها
  • سنجش رضایتمندی مشتریان در بازه های زمانی مشخص و مستمر

واحد توسعه بازار یکی از استراتژی های رشد شرکت است که بازارهای جدیدی را شناسایی کرده و از طریق روش های مختلف مارکتینگ و بازاریابی مشتریان بالقوه جدید را در بازارهای جدید شناسایی و اقدام به برنامه ریزی جهت تامین نیاز مشتریان در بخش های مختلف می نماید.

برخی از مهمترین وظایف واحد توسعه بازار عبارتند از:

  • شرکت در نمایشگاه های صنعت ساختمان و سایر نمایشگاه های مرتبط
  • برنامه ریزی و انجام تمامی فعالیت های مربوط به ترویج و توسعه بازار محصولات آلفا
  • شناسایی و اعطای نمایندگی فروش و خدمات محصولات شرکت در شهرها و استان های مختلف
امتیاز ما
خوشحال میشیم با 5 ستاره خوشحالمون کنید
[جمع: 10 میانگین: 3.9]