خانه هوشمند به سبک آلفا!

۳۴۲۳۲ـ۰۱۳

با ما تماس بگیرید

خانه هوشمند به سبک آلفا!

با ما تماس بگیرید
هزینه سیم کشی هر واحد جهت اجرای خانه هوشمند آلفا چقدر است؟

سلیقه و مدل سیم کشی پیمانکار برق ساختمان در تعیین میزان مصرف سیم ها بسیار حایز اهمیت است، مضاف بر اینکه امکانات و آپشن های انتخابی روی مصرف سیم ها تاثیر گذار است. در واقع خانه ای که پرده های پذیرایی آن برقی است و یا دیوایس هایی چون باند سقفی و مالتی مدیا در نظر گرفته شده مصرف سیمش به مراتب بیشتر از خانه ای است که این موارد در آن پیش بینی نشده باشد.

با این همه بصورت برآوردی می توان درصدی از هزینه سیم های خریداری شده برای استفاده های معمول و روتین ساختمان را بابت سیم کشی سیستم هوشمند در نظر گرفت.

هزینه هوشمندسازی برای هر واحد چقدر است؟

اعلام هزینه سیستم هوشمند تا حد زیادی منوط به انتخاب نوع تجهیزات توسط کاربر می باشد. در واقع آپشن های خانه هوشمند تعیین کننده هزینه نهایی می باشند.

اینکه در این سیستم از مانیتور 10 اینچ استفاده خواهد شد یا 4 اینچ، تعداد باندها، تعداد کلیدهای مانیتور دار برنامه پذیر و … می تواند در نهایت لیست قیمت را تعیین نمایید.

جهت اطلاع از لیست قیمت تجهیزات با فروشگاه یا بخش بازرگانی تماس حاصل نمایید.

زمان مناسب برای هوشمندسازی ساختمان چه موقع است؟

از آنجایی که در خانه هوشمند آلفا ارتباط تجهیزات با cpu از طریق سیم کشی صورت می پذیرد، بدیهی است که بهترین زمان برای شروع کار قبل از اجرای برقکاری ساختمان است. و ورودی در مراحل دیگر ممکن است باعث بروز محدودیت هایی در اجرای همه قابلیت های سیستم گردد.

کاربردی ترین قابلیت های خانه هوشمند کدامند؟

قابلیت ها و امکانات خانه هوشمند کاملاً به سلیقه و نیاز کاربر مرتبط است. چه بسا در خانه ای از سیستم های ایمنی و امنیتی نظیر سیستم سرقت، کارتخوان، سنسور شیشه، قفل های مگنتی، سیستم اعلام حریق و نشت گاز بیشتر استفاده شود و کاربر دیگر از بخش هایی مانند سیستم صوتی، اپلیکیشن، نورپردازی، تصفیه هوای دستگاه بیشتر استفاده نماید.

در خانه هوشمند آیا حتماً باید کلیدها حذف و یا لمسی شوند؟

در صورتی این اتفاق خواهد افتاد که پلت فرم سیستم اجراشده در ساختمان جهت توزیع و انتقال فرمان نیازمند سیم های شبکه باشد، در این حالت سیم های برق جای خود را به سیم های شبکه خواهند داد و بدیهی است که کلیدهای سنتی غیر قابل استفاده خواهند گردید.