خانه هوشمند به سبک آلفا!

۳۴۲۳۲ـ۰۱۳

با ما تماس بگیرید

خانه هوشمند به سبک آلفا!

با ما تماس بگیرید

[fusion_builder_container type=”flex” hundred_percent=”no” equal_height_columns=”no” menu_anchor=”” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” class=”” id=”” background_color=”” background_image=”” background_position=”center center” background_repeat=”no-repeat” fade=”no” background_parallax=”none” parallax_speed=”0.3″ video_mp4=”” video_webm=”” video_ogv=”” video_url=”” video_aspect_ratio=”16:9″ video_loop=”yes” video_mute=”yes” overlay_color=”” video_preview_image=”” border_color=”” border_style=”solid” padding_top=”” padding_bottom=”” padding_left=”” padding_right=””][fusion_builder_row][fusion_builder_column type=”1_1″ layout=”1_1″ background_position=”left top” background_color=”” border_color=”” border_style=”solid” border_position=”all” spacing=”yes” background_image=”” background_repeat=”no-repeat” padding_top=”” padding_right=”” padding_bottom=”” padding_left=”” margin_top=”0px” margin_bottom=”0px” class=”” id=”” animation_type=”” animation_speed=”0.3″ animation_direction=”left” hide_on_mobile=”small-visibility,medium-visibility,large-visibility” center_content=”no” last=”true” min_height=”” hover_type=”none” link=”” border_sizes_top=”” border_sizes_bottom=”” border_sizes_left=”” border_sizes_right=”” first=”true”][fusion_text]

کنترلر تلویزیون چه کاربردهایی دارد؟

در حالیکه بر روی کاناپه خانه هوشمند خود نشسته اید و مشغول تماشای تلویزیون هستید هم می توانید بر فعالیت هایی که در خانه انجام می شوند کنترل و مدیریت داشته باشید. با استفاده از کنترلر تلویزیون خانه هوشمند آلفا، می توانید درب منزل را باز نمایید و یا اینکه تصمیم بگیرید پرده ی اتاق نشیمن خود را باز یا بسته نمایید. علاوه بر اینها می توانید نورپردازی خانه را نیز طراحی کنید و از روی دایره ی رنگ گسترده ی موجود بر صفحه ی تلویزیون رنگ دلخواه خود را انتخاب نمایید. محیط کاربری ساده و به اصطلاح دیگر کاربر پسند تلویزیون این قابلیت را دارد که همه ی کاربران خانه هوشمند را به استفاده از این سیستم ترغیب نماید.

 دیگر ابزارهایی که در کنترل خانه هوشمند کاربرد دارند 

این روزها همه ی آدم ها دنبال راه های ساده تر می گردن ، همه دلشون می خواد با این همه مشغله، کارهای بیشتری رو تو یه زمان کمتری انجام بدن. یکی از المان هایی که تو این زمینه خیلی می تونه کمک کنه، همین ابزارهای کنترلی خونه هوشمندن که قبلا هم باهاتون راجع بهش صحبت کردیم …. مثل تگ بلوتوثی، گوشی های هوشمند و … که اگه قبلا نخوندین درباره شون ، می تونین الان برین بخونین و اگه سوالی هم دارین ، ازمون بپرسین.

1111 2 کنترلر تلویزیون خانه هوشمند

کنترل از طریق تلویزیون چگونه در خانه هوشمند امکان پذیر است؟ 

همانطور که برای انواع گوشی ها و تبلت های، با اپلیکیشن android و ios، نرم افزار مخصوص خانه هوشمند آلفا موجود است. جهت کنترل از طریق تلویزیون هم به سیستم عاملی احتیاج داریم که در تلویزیون قابل اجرا باشد. در این حالت می تونیم، زمانی که مشغول تماشای تلویزیون هستیم، در مورد روشن بودن لامپ های اتاق نشیمن تصمیم بگیریم و  یا اگه روی مبل ولو شدیم و زنگ در رو می زنن و حالشو نداریم که پاشیم بوسیله همون کنترل در رو  باز کنیم یا اگه پرده باز مونده و باعث می شه که نور زیادی بیاد تو خونه، خیلی راحت با لمس  یه دگمه پرده برقی رو فعال کنیم.

اطلاعاتی که در اختیارتون قرار دادیم رو چطور ارزیابی می کنین؟ اگر سوالی دارین می تونین اینجا یادداشت کنین تا در کوتاه ترین زمان ممکن به سوالتون جواب بدیم

[/fusion_text][/fusion_builder_column][/fusion_builder_row][/fusion_builder_container]